Miód w diecie

Sezon bikini powoli dobiegł końca, zaczynają się długie jesienne wieczory, pełne zakąsek, przekąsek i podwieczorków, dzięki którym za 3 miesiące możemy przestać wyglądać jak gwiazdy hollywoodzkie, zmienimy się w niedźwiedzie, które zbierają tłuszcz na zimę aby ja przespać w całości. Szkoda, że nie weźmiemy przykładu z niedźwiedzi w innym przypadku – odżywiania. Nie mówię tu o korzonkach i liściach, ale o miodzie. Jest to znany i powszechny dodatek do herbat. Powinien każdy wiedzieć, że nie po to został miód stworzony przez Boga, aby teraz człowiek ożywał go tylko do drinków i herbaty w zimowe wieczory. Powinniśmy stosować go jako składnik diety. Jako zastępstwo cukru, dodatek do potraw, przyprawa, aromat itp. Dlaczego? Powodów jest wiele, nie tylko ze względów smakowych – to tylko wisienka na torcie. Głównym powodem potrzeby stosowania miodu lipowego w diecie są ogromne możliwości tego specyfiku w naszym zdrowiu. Pomoże nam utrzymać kondycje, a także ja poprawić. Dzięki spożywaniu miodu znikną problemy z trawieniem i zaparciami. Poprawi się stan zdrowia naszych włosów paznokci i skóry. Również nie ucierpi na tym nasz układ odpornościowy. Wirusy i bakterie zaczną nas omijać szerokim lukiem. Zapomnimy o problemach służby zdrowia, bo przestaniemy z ich usług korzystać Dodaj wiec do swej diety miód, na stale, a nie jako przypadkowy składnik herbaty. Odmienisz swoje życie. Schudniesz, odzyskasz blask młodości i błysk zdrowia w oku. Kiedy już wprowadzimy zmiany w swojej diecie, warto tez spróbować namówić do spożywania miodu lipowego dożą ilość swoich znajomych, przyjaciół i rodziny. Dzięki temu będziemy mogli się dzielić z kimś czymś nam najbardziej zależy.

You may also like